Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

BYSTRONIC: Ένα πάθος που ενώνει

24 Jan Industry news | Comments Off on BYSTRONIC: Ένα πάθος που ενώνει
BYSTRONIC: Ένα πάθος που ενώνει
 

Απόσπασμα από την έκδοση τ. 114

Τα εξαρτήματα κόπηκαν χρησιμοποιώντας ένα 10-kilowatt ByStar Fiber, το οποίο είναι ήδη εξοπλισμένο με την κεφαλή κοπής επόμενης γενιάς. «Οι δοκιμές κοπής που κάνουμε, βοηθούν την Bystronic με την περαιτέρω ανάπτυξη των fiber laser της», αποκαλύπτει ο Sven Heukeroth, ο οποίος ήταν και ο ίδιος τεχνικός της Bystronic. Από την ίδρυση της Ray-Cut πριν από περισσότερα από 30 χρόνια, βασίστηκε στα «κόκκινα μηχανήματα» από το Niederönz, ένα εκ των οποίων είναι μια πραγματική vintage μηχανή: Byflex BTL που κατασκευάστηκε το 1994. «Το μηχάνημα έχει ήδη δουλέψει 92.000 ώρες, και λειτουργεί τόσο αξιόπιστα όσο την πρώτη μέρα», λέει ο διευθυντής παραγωγής. Εκτιμά τη «γηραιά κυρία» για την ευελιξία της – εκτός από λαμαρίνες, το μηχάνημα μπορεί επίσης να κόψει σωλήνες.

Επιτυχία χάρη στην ανταλλαγή γνώσεων

Η Ray-Cut βασίζεται επίσης στην αγαπημένη τους μάρκα για τις ανάγκες διαμόρφωσης. Οι θήκες μπαταριών και τα εξαρτήματα της ανάρτησης για τα ηλεκτρικά vintage αυτοκίνητα της Triamp διαμορφώθηκαν χρησιμοποιώντας μία Xpert 150. Η ομάδα δώδεκα ατόμων της Ray-Cut μπορεί να χειριστεί ολόκληρο το φάσμα της επεξεργασίας μετάλλων – από την κοπή, την διαμόρφωση και τη συγκόλληση μέχρι τη δονητική λείανση, το σπείρωμα και το επιφανειακό φινίρισμα. «Βλέπουμε τον εαυτό μας ως κατασκευαστή πλήρους εξυπηρέτησης. Προσφέρουμε ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών – συχνά σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα», λέει ο Sven Heukeroth. Μεταξύ άλλων, η Ray-Cut έχει κατασκευάσει εξαρτήματα ιατρικής τεχνολογίας, εξαρτήματα κινητήρων τρένου και στοιχεία κατασκευής σήραγγας. Για ιδιώτες πελάτες, η εταιρεία παράγει επίσης μοναδικά αντικείμενα σε κομψό βιομηχανικό σχέδιο, όπως τραπέζια, ράφια ή φωτιστικά.

Εκτός από την εσωτερική της τεχνογνωσία στην κατασκευή, η Ray-Cut έφερε επίσης έναν σημαντικό εταίρο στο έργο: την IPS Integrated Power Solutions, μια εταιρεία από το Brügg στα περίχωρα της ελβετικής πόλης Biel που παράγει συστοιχίες μπαταριών για περονοφόρα ανυψωτικά, ηλεκτρικά οχήματα logistics, και ρομπότ καθαρισμού. Με τη βοήθεια αυτών των ειδικών στην ηλεκτρική κίνηση, ήταν δυνατό να βελτιστοποιηθεί περαιτέρω ο σχεδιασμός των θηκών μπαταρίας.

«Αν και αυτό σήμαινε ότι δύο εβδομάδες του δικού μου προγραμματισμού CAD ήταν μάταιες, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να προχωρήσουμε τόσο μακριά μόνοι μας», λέει ο Simon Jeger. Ο πατέρας του συμφωνεί. Πριν από μερικά χρόνια, ο Felix Stoffel, ο οποίος είναι πιλότος της Ελβετικής Πολεμικής Αεροπορίας, ανακατασκεύασε μια παλιά Harley.